De corporate website van Merford

De corporate website van Merford

De corporate website van Merford

De corporate website van Merford

De corporate website van Merford

Merford wilde een nieuwe website die beter converteert en bezoekers beter helpt. Als copywriter bij Hoppinger was ik van begin tot eind betrokken bij dit project. 

  • Ik hield een core model workshop om te achterhalen welke informatie Merford op 8 belangrijke pagina's wilde zetten.
  • Samen met de klant maakte ik een voice and tone design. Dat was deel van de schrijfwijzer die ik kort daarna ook opleverde.
  • Ik sloot aan bij het team van Merford en schreef met een aantal marketeers copy voor de website. Ook redigeerde ik alle copy voordat het live ging.
  • Ik plande en managede het proces van copywriting. Zo zorgde ik ervoor dat de marketeers van Merford en ik de deadlines haalden.

De resultaten

De website ging live in 2020. Dit zijn de resultaten:

  • 36% meer zoekverkeer

  • Bezoekers blijven 25% langer op de website
  • 24% meer conversie

Merford wilde een nieuwe website die beter converteert en bezoekers beter helpt. Als copywriter bij Hoppinger was ik van begin tot eind betrokken bij dit project. 

  • Ik hield een core model workshop om te achterhalen welke informatie Merford op 8 belangrijke pagina's wilde zetten.
  • Samen met de klant maakte ik een voice and tone design. Dat was deel van de schrijfwijzer die ik kort daarna ook opleverde.
  • Ik sloot aan bij het team van Merford en schreef met een aantal marketeers copy voor de website. Ook redigeerde ik alle copy voordat het live ging.
  • Ik plande en managede het proces van copywriting. Zo zorgde ik ervoor dat de marketeers van Merford en ik de deadlines haalden.

De resultaten

De website ging live in 2020. Dit zijn de resultaten:

  • 36% meer zoekverkeer

  • Bezoekers blijven 25% langer op de website
  • 24% meer conversie

Merford wilde een nieuwe website die beter converteert en bezoekers beter helpt. Als copywriter bij Hoppinger was ik van begin tot eind betrokken bij dit project. 

  • Ik hield een core model workshop om te achterhalen welke informatie Merford op 8 belangrijke pagina's wilde zetten.
  • Samen met de klant maakte ik een voice and tone design. Dat was deel van de schrijfwijzer die ik kort daarna ook opleverde.
  • Ik sloot aan bij het team van Merford en schreef met een aantal marketeers copy voor de website. Ook redigeerde ik alle copy voordat het live ging.
  • Ik plande en managede het proces van copywriting. Zo zorgde ik ervoor dat de marketeers van Merford en ik de deadlines haalden.

De resultaten

De website ging live in 2020. Dit zijn de resultaten:

  • 36% meer zoekverkeer

  • Bezoekers blijven 25% langer op de website
  • 24% meer conversie
Copy geschreven door Nina Vossen voor de website van Merford
Copy geschreven door Nina Vossen voor de nieuwe website van Merford
Teksten geschreven door Nina Vossen voor de website van Merford

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor FrieslandCampina, Gites en Spaarne Gasthuis.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor FrieslandCampina, Gites en Spaarne Gasthuis.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor FrieslandCampina, Gites en Spaarne Gasthuis.