Movirs corporate website

Movirs corporate website

Movirs corporate website

Movirs corporate website

Movirs corporate website

In 2019 ging de nieuwe website van Movir live. Als copywriter bij Hoppinger was ik van begin tot eind betrokken bij dit project. Mijn werkzaamheden in het kort:

  • In een workshop met de klant haalden de visual designe, interactie-ontwerper en ik boven water welke informatie er op de website moest komen.
  • We kozen een content-first aanpak en schetstem tegelijkertijd de wireframes, visuals en copy. De input van de workshop en de Job to be done van de doelgroep waren gebruikten we als uitgangspunt.
  • Ik creëerde een tone of voice en schrijfwijzer. Toen die er waren, ging het échte werk van start: schrijven, schrijven, schrijven. Ik werkte daarbij nauw samen met de klant. 
  • Bij een tool die we bouwden kwam microcopy te pas. Die schreef ik natuurlijk ook.

In 2019 ging de nieuwe website van Movir live. Als copywriter bij Hoppinger was ik van begin tot eind betrokken bij dit project. Mijn werkzaamheden in het kort:

  • In een workshop met de klant haalden de visual designe, interactie-ontwerper en ik boven water welke informatie er op de website moest komen.
  • We kozen een content-first aanpak en schetstem tegelijkertijd de wireframes, visuals en copy. De input van de workshop en de Job to be done van de doelgroep waren gebruikten we als uitgangspunt.
  • Ik creëerde een tone of voice en schrijfwijzer. Toen die er waren, ging het échte werk van start: schrijven, schrijven, schrijven. Ik werkte daarbij nauw samen met de klant. 
  • Bij een tool die we bouwden kwam microcopy te pas. Die schreef ik natuurlijk ook.

In 2019 ging de nieuwe website van Movir live. Als copywriter bij Hoppinger was ik van begin tot eind betrokken bij dit project. Mijn werkzaamheden in het kort:

  • In een workshop met de klant haalden de visual designe, interactie-ontwerper en ik boven water welke informatie er op de website moest komen.
  • We kozen een content-first aanpak en schetstem tegelijkertijd de wireframes, visuals en copy. De input van de workshop en de Job to be done van de doelgroep waren gebruikten we als uitgangspunt.
  • Ik creëerde een tone of voice en schrijfwijzer. Toen die er waren, ging het échte werk van start: schrijven, schrijven, schrijven. Ik werkte daarbij nauw samen met de klant. 
  • Bij een tool die we bouwden kwam microcopy te pas. Die schreef ik natuurlijk ook.
Copy die NIna Vossen heeft geschreven voor de nieuwe website van movir
Tekst die Nina Vossen heeft geschreven voor de website van Movir
Tekst geschreven door Nina Vossen voor de website van Movir
Copy geschreven door Nina Vossen voor Movirs tool die kosten voor de premie berekent

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Gites en Spaarne Gasthuis.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Gites en Spaarne Gasthuis.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Gites en Spaarne Gasthuis.