Werken en leren-website voor Spaarne Gasthuis

Werken en leren-website voor Spaarne Gasthuis

Werken en leren-website voor Spaarne Gasthuis

Werken en leren-website voor Spaarne Gasthuis

Werken en leren-website voor Spaarne Gasthuis

We hebben in Nederland niet genoeg goede verkleegkundigen. Het Spaarne Gasthuis wil zorgen dat de verpleegkundien díe er zijn bij hun komen werken. Daar hebben ze een recruitment-platform voor nodig. In 2019 werkte ik daaraan als copywriter bij Hoppinger.

Eén website voor heel veel doelgroepen

Het werken en leren-platform is niet alleen voor verpleegkundigen. De website moet iedereen die een werk- of stageplek zoekt overtuigen van het Spaarne Gasthuis. Van verpleegkundigen tot zij-instromers, van artsen in opleiding tot vmbo-studenten.

  • Met een interactie-ontwerper interviewde ik stakeholders van het Spaarne Gasthuis. Op basis van de informatie die we verzamelden, maakte de ontwerper de wireframes.
  • Ik zette een tone of voice op waarmee alle doelgroepen het ziekenhuis kunnen herkennen. 
  • Van allerlei afdelingshoofden en artsen ontving ik informatie over stages, coschappen en meer. Met die info schreef ik SEO-teksten voor op de website.

De resultaten

Door de website na livegang te optimaliseren en campagnes te voeren, groeide het aantal bezoekers 34%. Het aantal sollicitaties nam toe met 27%.

We hebben in Nederland niet genoeg goede verkleegkundigen. Het Spaarne Gasthuis wil zorgen dat de verpleegkundien díe er zijn bij hun komen werken. Daar hebben ze een recruitment-platform voor nodig. In 2019 werkte ik daaraan als copywriter bij Hoppinger.

Eén website voor heel veel doelgroepen

Het werken en leren-platform is niet alleen voor verpleegkundigen. De website moet iedereen die een werk- of stageplek zoekt overtuigen van het Spaarne Gasthuis. Van verpleegkundigen tot zij-instromers, van artsen in opleiding tot vmbo-studenten.

  • Met een interactie-ontwerper interviewde ik stakeholders van het Spaarne Gasthuis. Op basis van de informatie die we verzamelden, maakte de ontwerper de wireframes.
  • Ik zette een tone of voice op waarmee alle doelgroepen het ziekenhuis kunnen herkennen. 
  • Van allerlei afdelingshoofden en artsen ontving ik informatie over stages, coschappen en meer. Met die info schreef ik SEO-teksten voor op de website.

De resultaten

Door de website na livegang te optimaliseren en campagnes te voeren, groeide het aantal bezoekers 34%. Het aantal sollicitaties nam toe met 27%.

We hebben in Nederland niet genoeg goede verkleegkundigen. Het Spaarne Gasthuis wil zorgen dat de verpleegkundien díe er zijn bij hun komen werken. Daar hebben ze een recruitment-platform voor nodig. In 2019 werkte ik daaraan als copywriter bij Hoppinger.

Eén website voor heel veel doelgroepen

Het werken en leren-platform is niet alleen voor verpleegkundigen. De website moet iedereen die een werk- of stageplek zoekt overtuigen van het Spaarne Gasthuis. Van verpleegkundigen tot zij-instromers, van artsen in opleiding tot vmbo-studenten.

  • Met een interactie-ontwerper interviewde ik stakeholders van het Spaarne Gasthuis. Op basis van de informatie die we verzamelden, maakte de ontwerper de wireframes.
  • Ik zette een tone of voice op waarmee alle doelgroepen het ziekenhuis kunnen herkennen. 
  • Van allerlei afdelingshoofden en artsen ontving ik informatie over stages, coschappen en meer. Met die info schreef ik SEO-teksten voor op de website.

De resultaten

Door de website na livegang te optimaliseren en campagnes te voeren, groeide het aantal bezoekers 34%. Het aantal sollicitaties nam toe met 27%.

We hebben in Nederland niet genoeg goede verkleegkundigen. Het Spaarne Gasthuis wil zorgen dat de verpleegkundien díe er zijn bij hun komen werken. Daar hebben ze een recruitment-platform voor nodig. In 2019 werkte ik daaraan als copywriter bij Hoppinger.

Eén website voor heel veel doelgroepen

Het werken en leren-platform is niet alleen voor verpleegkundigen. De website moet iedereen die een werk- of stageplek zoekt overtuigen van het Spaarne Gasthuis. Van verpleegkundigen tot zij-instromers, van artsen in opleiding tot vmbo-studenten.

  • Met een interactie-ontwerper interviewde ik stakeholders van het Spaarne Gasthuis. Op basis van de informatie die we verzamelden, maakte de ontwerper de wireframes.
  • Ik zette een tone of voice op waarmee alle doelgroepen het ziekenhuis kunnen herkennen. 
  • Van allerlei afdelingshoofden en artsen ontving ik informatie over stages, coschappen en meer. Met die info schreef ik SEO-teksten voor op de website.

De resultaten

Door de website na livegang te optimaliseren en campagnes te voeren, groeide het aantal bezoekers 34%. Het aantal sollicitaties nam toe met 27%.

SG-2
Copy voor het Spaarne Gasthuis

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Gites en FrieslandCampina.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Gites en FrieslandCampina.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Gites en FrieslandCampina.