De website en sociale media van Gites

De website en sociale media van Gites

De website en sociale media van Gites

De website en sociale media van Gites

Gites is een online platform waarop je een vakantiehuisje in Frankrijk huurt. Of verhuurt. Ik heb vanuit Hoppinger aan verschillende projecten voor Gites gewerkt.

Een betere e-mailflow

De flows en copy van e-mails die mensen kregen bij het boeken van een huisje brachten niet de conversie die we wilden. Met een marketeer verbeterde ik de flows. Ook schreef ik nieuwe copy die helderheid en vertrouwen biedt rondom boeken en betalen.

De resultaten

Dankzij de verbeterde flows en copy steeg de conversie met 10%.

Meer bekendheid bij millennials

Gites is erg bekend bij mensen van 40 jaar of ouder. Ze wilden ook bekender worden bij millennials. Daar heb ik verschillende dingen voor gedaan.

  • Ik startte en beheerde het Instagram-account van Gites. En blies het Facebook-account meer leven in.
  • Ik schreef ik blogs over mooie vakantiegebieden in Frankrijk en deelde die op sociale media.
  • Ik organiseerde een brainstorm met een groepje designers en marketeers bij Hoppinger. Samen dachten we na over een mooie campagne om meer naamsbekendheid te creëren.
  • Na de brainstorm zette ik een Instagram-campagne op om millennials te laten zien dat ze voor een unieke vakantie niet naar de andere kant van de wereld hoeven te gaan. 

De resultaten

De campagne duurde 3 maanden. In die tijd maakten meer dan 300.000 millennials kennis met Gites. Meer dan 19.000 millennials bezochten in die periode de website.

Gites is een online platform waarop je een vakantiehuisje in Frankrijk huurt. Of verhuurt. Ik heb vanuit Hoppinger aan verschillende projecten voor Gites gewerkt.

Een betere e-mailflow

De flows en copy van e-mails die mensen kregen bij het boeken van een huisje brachten niet de conversie die we wilden. Met een marketeer verbeterde ik de flows. Ook schreef ik nieuwe copy die helderheid en vertrouwen biedt rondom boeken en betalen.

De resultaten

Dankzij de verbeterde flows en copy steeg de conversie met 10%.

Meer bekendheid bij millennials

Gites is erg bekend bij mensen van 40 jaar of ouder. Ze wilden ook bekender worden bij millennials. Daar heb ik verschillende dingen voor gedaan.

  • Ik startte en beheerde het Instagram-account van Gites. En blies het Facebook-account meer leven in.
  • Ik schreef ik blogs over mooie vakantiegebieden in Frankrijk en deelde die op sociale media.
  • Ik organiseerde een brainstorm met een groepje designers en marketeers bij Hoppinger. Samen dachten we na over een mooie campagne om meer naamsbekendheid te creëren.
  • Na de brainstorm zette ik een Instagram-campagne op om millennials te laten zien dat ze voor een unieke vakantie niet naar de andere kant van de wereld hoeven te gaan. 

De resultaten

De campagne duurde 3 maanden. In die tijd maakten meer dan 300.000 millennials kennis met Gites. Meer dan 19.000 millennials bezochten in die periode de website.

Gites is een online platform waarop je een vakantiehuisje in Frankrijk huurt. Of verhuurt. Ik heb vanuit Hoppinger aan verschillende projecten voor Gites gewerkt.

Een betere e-mailflow

De flows en copy van e-mails die mensen kregen bij het boeken van een huisje brachten niet de conversie die we wilden. Met een marketeer verbeterde ik de flows. Ook schreef ik nieuwe copy die helderheid en vertrouwen biedt rondom boeken en betalen.

De resultaten

Dankzij de verbeterde flows en copy steeg de conversie met 10%.

Meer bekendheid bij millennials

Gites is erg bekend bij mensen van 40 jaar of ouder. Ze wilden ook bekender worden bij millennials. Daar heb ik verschillende dingen voor gedaan.

  • Ik startte en beheerde het Instagram-account van Gites. En blies het Facebook-account meer leven in.
  • Ik schreef ik blogs over mooie vakantiegebieden in Frankrijk en deelde die op sociale media.
  • Ik organiseerde een brainstorm met een groepje designers en marketeers bij Hoppinger. Samen dachten we na over een mooie campagne om meer naamsbekendheid te creëren.
  • Na de brainstorm zette ik een Instagram-campagne op om millennials te laten zien dat ze voor een unieke vakantie niet naar de andere kant van de wereld hoeven te gaan. 

De resultaten

De campagne duurde 3 maanden. In die tijd maakten meer dan 300.000 millennials kennis met Gites. Meer dan 19.000 millennials bezochten in die periode de website.

Campagne voor Gites om millennials te motiveren naar de Mont Blanc te gaan
Campagne voor Gites om millennials te motiveren naar Frankrijk te gaan
Campagne voor Gites om millennials te motiveren naar Palais Ideal te gaan

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Spaarne Gasthuis en FrieslandCampina.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Spaarne Gasthuis en FrieslandCampina.

Nog meer copywriting zien?

Dit is niet de enige organisatie waarmee ik heb gewerkt. Benieuwd naar de rest? Lees dan meer over de projecten voor Merford, Spaarne Gasthuis en FrieslandCampina.